El Club Patí Voltregà – Movento Stern s’ha estavellat amb el poderós Fraga en el primer desplaçament del curs. Les blanc-i-blaves han caigut 4 a 1 en el duel de la 2a jornada de l’OK Lliga Iberdrola després d’anar a contracorrent des del minut 1. Maria Anglada ha anotat el 2 a 1 amb el qual s’ha arribat al descans, però les aragoneses, actuals campiones d’Europa, no han deixat escapar el triomf.
Aquest migdia, les santhipolitenques visitaven el pavelló El Sotet, on l’any passat van esgarrapar un punt, però aquesta vegada no hi ha hagut premi. Les jugadores del Fraga han sortit amb molta intensitat i buscant la porteria rival amb insistència, i només havia transcorregut un minut i sis segons quan han aconseguit obrir la llauna. Adriana Soto s’ha colat a l’interior de l’àrea i, després d’un refús, la mala fortuna ha castigat al Voltregà i, Esther Vistós, s’ha marcat en pròpia.
Inici massa cruel per les blanc-i-blaves, que han tingut moltes dificultats per trepitjar l’àrea rival en el tram inicial. El Fraga atacava constantment i tenia la possessió molta més estona i, Queralt Sala ha hagut d’intervenir per evitar el segon. Als 8 minuts, Alèxia Bosch ha tingut la primera arribada perillosa per les osonenques, aixecant i picant des de la dreta, sense encert i, poc després, ha arribat el 2 a 0 per les locals: pèrdua en camp propi i Soto assisteix a Aina Arxé, exjugadora del Voltregà.
Ràpidament, Berta Ferran, amb un xut llunyà, ha posat a prova la portera Anna Ferrer, i en la jugada següent, ha arribat el 2 a 1, obra de Maria Anglada des de dins l’àrea. El gol ha donat vida a un Voltregà que de mica en mica s’instal·lava a camp contrari, sense ocasions clares, i rebia menys xuts per part de les aragoneses. El partit s’ha igualat en tots els aspectes fins al descans, però encara hi ha hagut una arribada clara per cada equip: primer d’Alèxia amb una rematada que ha sortit amunt i, més tard, ha sigut el torn per Arxé, en un contracop que ha fallat després de recuperar a mitja pista.
Les blanc-i-blaves havien anat de menys a més, tot i que el Fraga havia gaudit de més accions de perill. Tot estava obert per la segona meitat, però només començar, gerra d’aigua freda per les osonenques. Julieta Fernández ha enviat una centrada a Sanjurjo dins l’àrea que s’ha colat al fons de la xarxa. Amb 3 a 1, Paula Vilamala ha buscat la reacció del seu equip amb un llançament que ha sortit desviat. Però, al minut 31, Julieta ha anotat el quart en un contraatac i xutant des del cantó esquerra.
Encara quedaven un grapat de minuts, però el Voltregà no s’ha pogut acostar en el marcador. A partir del 4 a 1, el Fraga s’ha fet amb el domini, mentre que les santhipolitenques amb prou feines han arribat a l’àrea rival. Intents llunyants de Vilamala i Anna Riubrogent han estat contrarestats per la defensa aragonesa. Amb el pas dels minuts, el Fraga ha anat baixant la intensitat, tot i que seguia tenint el control, i encara n’ha tingut una de clara en una combinació entre Sanjurjo i Arxé, que ha salvat Sala, però l’electrònic ja no s’ha mogut. El Voltregà ha encaixat la primera derrota a domicili i, el seu pròxim destí serà el pavelló municipal de Manlleu, dimarts vinent, en el primer derbi del curs.