QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

El Voltregà rasca un punt de Madrid

Arnau Canal aconsegueix empatar a trenta segons pel final amb inferioritat numèrica (1 a 1)

Empat a un en el partit d’aquest dissabte entre l’Adiss Hockey Rivas i el CP Voltregà Movento Stern. Els de Ferran López arribaven en aquesta sisena jornada d’OK Lliga amb gana de victòria després de l’ensopegada a casa l’anterior setmana i, tot i que s’enfrontava a un equip que fins el moment només havia sumat un empat, l’equip només va aconseguir treure un punt.

El partit, previst que comencés a les cinc de la tarda, va retardar-se una hora i quart, a causa d’un retard en el servei ferroviari. Tot i la inferioritat sobre el paper, des d’un inici, els locals van exigir un duel de tu a tu al Voltregà. Els dos equips buscaven tenir el control del partit, cadascú, però, amb el seu estil. El Rivas, per la seva banda, prioritzava organitzar-se bé en defensa i sorprendre al contraatac, mentre que el Voltregà era qui tenia la possessió de la bola.

Ambdós idees, doncs, van resultar vàlides ja que a la primera part els dos equips van poder gaudir de nombroses ocasions de perill. Les defenses, però, es van imposar als atacs i, tant Codony com Castañer, van resultar providencials perquè el partit marxés amb taules al descans.

La segona meitat va seguir el mateix guió de partit, però amb un millor Voltregà. Els de Ferran López van pujar una marxa i van disposar de més oportunitats. La falta d’encert, però, i un encertat Castañer sota pals els privava del gol.

I, enmig de la igualtat i la falta d’eficàcia de cara a porteria, va sortir el gran protagonista. El powerplay va resultar tornar a ser decisiu i va obrir els darrers deu minuts d’un partit encallat. Arnau Canal va deixar amb un home menys al Voltregà al rebre una blava i, instantàniament, el Rivas va aprofitar la superioritat numèrica per obrir la llauna. De fet, poc després del gol, els locals rebien doble càstig: blava i falta directa. Però, Àlex Rodríguez perdonava l’empat.

El partit arribava a les acaballes i, a falta de dos minuts, Burgaya tornava a deixar amb un jugador menys als seus. No obstant les adversitats, i quan tot feia pensar que el Voltregà marxaria amb les mans buides de Madrid, Arnau Canal aconseguia el gol de l’empat a falta de trenta segons pel final.

El proper dissabte al vespre, el Voltregà rebrà la complicada visita del Barça per intentar retrobar-se amb la victòria.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 139 persones.