Queden poc més de dos mesos perquè comenci l’OK Liga Iberdrola (26 d’octubre), però les jugadores del CP Voltregà Movento Stern ja s’han tornat a posar els patins per preparar la temporada 2024/25. S’entrenen, de moment, al pavelló de Montesquiu “esperant que d’aquí a quinze dies ja puguem utilitzar la Pista” explica David Noguera, que continuarà a la banqueta blanc-i-blava per tercera temporada consecutiva. El tècnic explica que “no tenir el pavelló és un contratemps important, però davant de les adversitats hem d’intentar adaptar-nos de la millor manera possible”.
Només dues cares noves tindrà a la plantilla el Voltregà, que continua amb el mateix bloc que l’any passat. Al grup format per Maria Anglada, Ester Vistos, Anna Bosch, Paula Vilamala, Berta Ferran, Queralt Sala i Aleixa Bosch s’hi han sumat la portera Teresa Sapera i Ester Anglas. Noguera explica que “també hem millorat l’equip tècnic per professionalitzar el Voltregà femení”. Així es compta amb una psicòloga esportiva i coaching, Lua Valenzuela i amb Ester Vila, que és infermera-dietista. També formaran part del cos tècnic Joan Puig i Xavier Serra.
L’objectiu que es marca Noguera per aquest curs, a banda d’anar partit a partit, és el “de fer un pas més. Fa dos anys que construïm els fonaments d’un equip, amb una plantilla jove, però estic convençut que podem anar a més”. El primer pas serà la classificació per a la Copa de la Reina i estar a la part alta de l’OK Lliga. L’any passat el Voltregà va acabar setè.
Durant aquestes setmanes de pretemporada, abans no comenci la competició oficial, el Voltregà realitzarà molts amistosos a banda dels partits de la Lliga Catalana: “Soc un entrenador que m’agrada fer molts partits de preparació”. La setmana vinent s’enfrontarà a la Selecció Catalana, a l’Igualada i el Sant Cugat i a la següent al Manlleu i a la selecció Espanyola.