Nou títol per Eloi Palau. Aquest cap de setmana, en el marc de la disputa dels Campionats d’Europa a Jeumont (França) el viladrauenc es va coronar campió d’Europa en la categoria Absoluta. “Tenia pendent guanyar el campionat d’Europa a Elit”, apunta Palau.
A la semifinal de dissabte, l’esportista de Trialsport es va veure afectat per les molèsties que arrossegava després de la caiguda que va patir fa dues setmanes a la Copa del Món de Cordon, però en la jornada de diumenge va aconseguir recuperar sensacions. Palau va sumar un total de 250 punts a la final i superava els espanyols Borja Conejos (240) i Alejandro Montalvo (220), que l’han acompanyat al podi en el qual Palau s’ha vestit el mallot amb les estrelles de campió d’Europa. “Estic molt content, ja que durant quatre mesos ens vam enfocar en arribar en plena forma al campionat d’Europa i el treball ha donat els seus fruits”, expressa.

Amb aquest triomf el viladrauenc suma un nou títol al seu extens palmarès. De fet aquest és el segon títol Europeu per Palau, el primer el va obtenir l’any 2016, aleshores en categoria junior. D’aquesta manera Palau es torna situar al graó més alt del bicitrial dos anys després. L’any 2022 es va proclamar campió del món a Abu Dhabi.
D’altra banda Martí Riera va ser novè a les semifinals. El vigatà va anar de menys a més i va fer 180 punts a la primera volta i 210 a la segona; millorant així l’onzena posició obtinguda l’any passat.
La campiona de Catalunya Alba Riera, tot i classificar-se per a la final femenina, no va poder disputar la jornada de diumenge per molèsties musculars i es va quedar amb les ganes de repetir el podi que va aconseguir el 2023 a Eslovàquia.
La propera cita en bicitrial serà el penúltim cap de setmana de novembre a Mouilleron-le-Captif – Vendée (França), seu de la prova final de la Copa del Món, i del 17 al 21 de desembre a Abu Dhabi (Emirats Àrabs Units), on tindran lloc els Campionats del Món. En ambdues competicions, Eloi Palau assegura que “l’objectiu és guanyar”.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't