QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Els atletes del CA Vic, protagonistes del Cros Ciutat de Vic

Albert J. López (Lluïsos de Mataró) i Encarna Núñez (CA Vic) han estat els guanyadors de la 31a edició del Cros Ciutat de Vic, disputat aquest migdia a la zona esportiva amb una baixa participació, 175 atletes entre totes les categories dels 458 que estaven inscrits.


El 9 Nou
17/01/2010

El Club Atlètic Vic havia reduït les distàncies de les dues curses absolutes a 4.320m precisament per incentivar la participació. Totes dues curses es van decidir a la darrera volta i la masculina, més concretament, als darrers metres. Albert J. López i l’atleta del CA Vic Francesc Marsol es van anar rellevenat per anar a la caça de El Yamani Bouta, que s’havia escapat, i el mataroní el va batre en l’última recta mentre que el garriguenc quedava tercer a un segon de l’atleta de Gavà.

La cursa femenina va estat totalment dominada per les atletes del club organitzador. Laia Andreu va agafar el pes de la cursa però a la darrera volta es veure superada per Encarna Núñez, que es va imposar amb comoditat, mentre més endarrera Encarna Garcia quedava tercera i primera Veterana.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 656 persones.