QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Èxit de vendes a la fira Dneu de Vic

Objectiu aconseguit. Aquesta era la sensació dels responsables de la fira Dneu, organitzada amb un temps rècord després que ImpeVic renunciés a organitzar-lo unes setmanes abans. En el mercat d’ocasió s’han venut prop de 900 articles, que han generat uns 30.000 euros d’ingressos.


El 9 Nou
16/11/2009

Les estacions d’esquí han aconseguit xifres rècord de venda de forfets de temporada, segons afirmava Jaume Bosch, president del Club Esquí Vic, impulsors del Dneu, que afegia que part d’aquest èxit ha estat perquè l’entrada era gratuïta.

Segons Bosch, la presència de visitants justifica la continuïtat de la fira. A part de les exposicions de cases comercials, que han portat algunes de les novetats de la temporada, el Dneu ha acollit activitats paral·leles com un rocòdrom, un globus aerostàtic, un espai de joc per a nens o una exposició de fotografia.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 502 persones.