QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

El camp de futbol Folgueroles estrena nova gespa artificial, un repte des de feia cinc anys

EL 9 TV hi va ser aquest dimecres amb el directe del ‘Torn de tarda’

EL 9 TV
20/11/2025
Folgueroles

El camp de futbol de Folgueroles ha estrenat aquesta setmana la nova gespa artificial, una reivindicació històrica del Club Futbol Folgueroles que finalment s’ha fet realitat després de cinc anys de gestions.

El president de l’entitat, Joan Franch, recorda que la renovació del terreny de joc era «un dels objectius principals» de la junta entrant el 2020 i celebra que tots els equips puguin començar a utilitzar unes instal·lacions «molt esperades».

Franc destaca que el club ha crescut notablement en els darrers anys, sobretot amb l’impuls de la secció femenina el 2022 i 2023, que va ampliar el nombre de jugadores i va reforçar l’estructura.

Actualment, el CF Folgueroles compta amb uns 120 esportistes de futbol base, a més del sènior masculí, el sènior femení, l’equip de veteranes -creat l’any passat- i el conjunt d’aficionats.

El coordinador del club, Lluís Herrera, explica que el canvi de superfície respon també a la normativa europea que, a partir del 2030, elimina l’ús del cautxú als camps de futbol.

Amb els nous materials, diu, la pràctica és «més segura» i s’eviten problemes que generaven les antigues superfícies de sorra o cautxú. «Per aprendre i ensenyar futbol, tenir bones instal·lacions és essencial», remarca.

Els jugadors i jugadores han començat a trepitjar la nova gespa aquesta setmana i, segons Herrera, les sensacions són excel·lents: «Al principi s’ha d’assentar una mica, però després resulta molt còmoda i tothom n’està molt content».

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 139 persones.