QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Guillem Solanas i Teresa Pons guanyen la Duatló de Tavèrnoles

La tretzena edició de la prova va comptar amb un centenar d’atletes i va obrir el circuit català

El 9 Nou
07/11/2023
Tavèrnoles

El circuit català de duatlons de muntanya es va posar en marxa aquest diumenge a Tavèrnoles, una prova que van guanyar Guillem Solanas i Teresa Pons.

La cursa consistia a fer 5 quilòmetres a peu, 19 més amb bicicleta (BTT) i tornar a fer 2 quilòmetres i mig més corrent fins arribar a la línia d’arribada. Solanas va ser el més ràpid, amb un temps d’1h 29min i 31seg, per davant de Gerard Blanch i Xavier Madrona, segon i tercer, respectivament, que van arribar poc més d’un minut després.

Per la seva banda, Pons va ser la guanyadora en finalitzar la duatló amb 1h 56min i 23seg. Helena Pujol va ser segona i Aina Picas va completar el podi, totes dues amb menys de dos minuts de diferència respecte a la guanyadora.

“És una prova que es recorre íntegrament dins el nucli de Tavèrnoles i a l’espai natural de les Guilleries”, apunta Pep de la Mora, alcalde del poble i un dels organitzadors.

En aquesta edició, la tretzena, hi va haver un total de 111 inscrits i va encetar el campionat català en aquesta modalitat, que consta de cinc curses fins a final d’any. La sortida i arribada es va fer al camp de futbol, on també s’hi va instal·lar un avituallament per als participants.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?

En aquesta enquesta han votat 96 persones.