QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Heroic podi del Femení Osona al Torneig Plana de Vic

El Ros Casares va ser el guanyador de la primera edició del Torneig Plana de Vic de bàsquet Cadet femení, que el Femení Osona va organitzar entre dilluns i dimecres a Vic. Les vigatanes van quedar finalmen terceres.

El 9 Nou
30/03/2013

El Ros Casares va ser el guanyador de la primera edició del Torneig Plana de Vic de bàsquet Cadet femení, que el Femení Osona va organitzar entre dilluns i dimecres a Vic.

L’equip valencià es va imposar a la final al Joviat-La Salle, de Manresa, per 49 a 23. La tercera posició va ser per al club organitzador, que va forçar la pròrroga amb un triple al darrer segon i es va acabar imposant per 67 a 63 al Fanfulla 2000 italià.

L’Astkatuak basc va superar Les Franqueses en el partit pel cinquè lloc i el Torelló va quedar setè en derrotar per un punt (31-30) el Femení Osona B. A la foto, les jugadores del Femení Osona celebren la tercera posició.

Dues jugadores de l’equip, Sara Jiménez i Estel Prats, van formar part del quintet ideal del torneig escollit pels vuit entrenadors, on també hi havia Raquel Piqueras (Ros Casares), Kristine Savoia (Fanfulla) i Mariona Andreu (Joviat-La Salle).

La millor jugadora va ser Lucía de la Cruz (Ros Casares) i el millor entrenador, Xevi Barriobero (Femení Osona A).

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 392 persones.