QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Jaume Guitart guanya la 17a Pujada a la Trona

El Motorfestival, una cita organitzada per V-Line conjuntament amb l’Ajuntament de les Masies de Voltregà, va comptar amb el Rallysprint de dissabte i la Pujada a la Trona, diumenge

Cap de setmana de motor a les Masies de Voltregà amb el Motorfestival, una cita organitzada per V-Line conjuntament amb l’Ajuntament de les Masies de Voltregà i que va comptar amb el Rallysprint de dissabte i la Pujada a la Trona, diumenge. Les dues proves van ser un èxit de participació, i molts aficionats del motor no es van perdre cap de les dues cites d’alt nivell que es van ajuntar en un sol cap de setmana.

La 17a Pujada a la Trona va ser la prova estrella del Motorfestival i puntuava per al Campionat de Catalunya de muntanya. Es va disputar diumenge i va comptar amb 69 pilots. Jaume Guitart (Demon Car) va ser el guanyador. En el podi el van acompanyar el primer i segon classificats del Campionat de Catalunya de muntanya en la categoria CM+, Miquel Raventós i Joan Gil. Raventós s’havia imposat a la primera pujada i Guitart ho va fer a la segona, fet que li donava la victòria traient-se l’espina de l’any passat, en què va ser segon.

En CM Promoció la victòria va ser per a Eudald Carbonell (Demon Car CM R2) seguit de Marc Solsona (Speedcar GTR Evo) i Felipe Brandao (Speedcar GTR). Pel que fa als Turisme, Joan Salvans (Porsche 911 GT3) va ser el guanyador, seguit d’Enrique Perelló i Josep Maria Soler. A la categoria 1 la victòria va ser per a Edgar Pérez (Peugeot 106 GT) i en la 2 es va imposar Roger Serrador (Citroën Saxo).

En Regularitat Sport Joaquim Gummà (BMW 323I E21) va aconseguir la victòria. Jordi Autet va ser segon i Jordi Pitarch, tercer. La victòria en Regularitat va ser per a Ramon Martí (BMW 320l) seguit de molt a prop per Josep Garcia i Albert Badia.

Dissabte es va disputar el primer Rallysprint amb victòria de Jordi i Sara Oliva (Peugot 205) per davant de Carles Garcia i Xevi Serra (BMW M3 E36) i de Daniel i Paula Sucarrat (Renault Clio Sport Ragnotti). La prova constava de dos trams (Trona-Orís i la Vola-Sant Pere de Torelló) en què els participants els van haver de fer dues vegades amb un total de 33,28 quilòmetres. Els favorits a la prova van ser Xavier Domènech i Susana Cerdillo (Porsche 997 GT3 RS), que van fer tots els escratx però una penalització els va deixar sense podi. La constància i regularitat de Jordi i Sara Oliva els va permetre aconseguir el primer esglaó del podi seguits, a només 5,2 segons, de Garci i Serra. El podi el va tancar Daniel Sucarrat juntament amb la seva filla, que s’estrenava en un ral·li.

José Luis Moreno i Isidre Noguera (BMW E30) es van imposar a la cursa de regularitat Sport després d’un gran duel amb Joaquim Gummà i Joaquim Turón (BMW 3231 E21) intercanviant-se el primer lloc en diverses ocasions i decidint-se el podi en el darrer tram. Jordi Auret i Gil Tarabal (Peugeot R5 Turbo 2) van tancar el podi.

A la prova de regularitat, la victòria va ser per a Josep Cutrina i Albert Forcada per davant de Josep i Xavier Cunill en una cursa molt disputada que havia començat dominant Josep M. Molas i Ramon Ferrés (Ford Escort MK2) però una avaria mecànica els va fer retirar. El podi el va completar la parella formada per Andreu Vigué i Josep Maria Casas. El cotxe dels pilots dels tres podis va ser un Renault R5 Turbo 2.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?

En aquesta enquesta han votat 164 persones.