QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Josep A. Bastida signa una actuació de nivell i acarona la final de Banda 2B de billar

Va ser el representant de la secció Billar Centelles a la competició

El 9 Nou
10/11/2025
Molins de Rei

El passat cap de setmana es va disputar la fase final de la modalitat de Banda, categoria 2B, on la Secció Billar Centelles hi tenia representació gràcies a Josep Ant. Bastida.

Després d’haver-se classificat en dues eliminatòries prèvies disputades a Molins de Rei i a Centelles, Bastida arribava a la fase final de Mont-roig del Camp, on l’esperaven els vuit millors jugadors de la categoria.

Dissabte va tancar la fase de grups en primera posició, signant un ple de victòries. Ja diumenge, va disputar les semifinals davant Antonio García, del Club Billar Cardona. En un duel molt igualat —que molts consideraven una final avançada— García es va acabar imposant per un ajustat 60-53.

El resultat de Josep és especialment destacable, ja que va concloure la competició amb una mitjana superior a 1,600 en els vuit jocs disputats. Antonio García (1,945) seria finalment el campió de la prova, superant amb més claredat el jugador local Josep M. Prats per 60-39.

Des del club es valora molt positivament la importància del resultat i la gran feina feta per Josep en aquesta competició.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 169 persones.