Conscient de les especials característiques d’una prova que acostumen a dominar els pilots nòrdics, Font va ser molt conservador perquè el seu objectiu no era altre que arribar a la meta dissabte.
L’experiència del seu copilot, Àlex Haro, el va ajudar a superar les adversitats que es va anar trobant en una prova dominada per la neu, encara que al final de l’etapa de divendres la pluja la va anar fonent i els trams resultaven impracticables pels darrers que passaven amb rodes de claus. Aquest bon resultat espera que l’ajudi a poder disputar més proves al llarg de l’any, després que l’any passat només pogués disputar el Montecarlo i el Catalunya.
Joan Font ha estat l’únic pilot català i també de tot l’estat espanyol que ha participat al ral·li. Ho ha fet amb l’equip català Calm que ja fa 10 anys que participa a la prova nòrdica.