Aquest cap de setmana ha començat el Campionat de Catalunya de Joves de tennis taula a Reus. En les primeres proves d’equips, el Girbau Vic TT ha aconseguit tres podis.
En Cadet, l’equip format per Irina Gimeno, Martina González, Abril Masdeu i Martina Sans s’han proclamat campiones. El conjunt vigatà ha acabat primer de grup. A les semifinals ha superat al TT Els 8 Iceland La Garriga per 2 a 0 i a la final s’ha imposat a la UE Sant Cugat, també per 2 a 0. L’altra semifinal l’ha disputat el Miró Ganxets Reus.
Els dos equips sub21 masculins del Girbau Vic TT han tingut una destacada actuació i també han pujat al podi aconseguint dues medalles de bronze. El Girbau Vic TT A estava format per Martí Garrido, Biel Gimeno i Arnau Miarons mentre que Àlex Moreno, Biel Rodríguez i Edgar Venegas formaven la plantilla del B. En aquesta categoria, els campions han estat el TT L’Hospitalet Vitaly mentre que CETT Esparreguera ha estat segon.
El Campionat s’allargarà fins al 4 de gener.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't