Tortosa va acollir el Campionat de Catalunya de cros de relleus mixtos, una prova que va reunir a uns 360 atletes i 90 equips diferents d’una seixantena de clubs, en set categories diferents.
El CA Vic hi va ser present i entre els resultats aconseguits cal destacar la primera posició i per tant el Campionat de Catalunya de l’equip sub 18A format per Emma Garcia, Ferran Pujol, Èlia Val i Roger Pont. El conjunt vigatà, amb 18min 53seg, va superar als seus rivals amb molt bones sensacions. L’AA Xafatolls va aconseguir la medalla de Plata i 19min 26seg i la UA Barberà, va ser tercer amb 20min 07seg.

L’equip sub18 B format per Bruna Miralpeix, Kedir Bau, Queralt Bartoló i Ashraf Gadó va ser cinquè amb un temps de 20min 27seg.
L’altra medalla per equips del CA Vic la va aconseguir el sub14 amb Queralt Sañas, Marc Boix, Silvia Navarro i Oriol Gol van pujar al tercer esglaó del podi aconseguint el Bronze. La prova la va guanyar el Manresa amb 12min 42seg seguit del Barça amb 12.49. El CA Vic va fer un temps de 12.59.

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't