EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

L’OAR, a la final de Copa

Goleja el Sant Gabriel i el proper dissabte s’enfrontarà a l’Espanyol

El 9 Nou
07/06/2023
Sant Adrià del Besòs

L’Infantil femení de l’OAR Vic tornarà a jugar la final de la Copa Catalunya per segon any consecutiu i per segona vegada a la seva història. Les jugadores del club vigatà van aconseguir el pas a la final aquest dissabte al superar còmodament el Sant Gabriel per 0 a 6. Les golejadores osonenques van ser Laura Silva i Maria Soler, en dues ocasions, Jordina Arimany i Ivet Tura.

L’OAR Vic va ser molt superior al Sant Gabriel –segon classificat del grup 1 de la lliga regular– i va encarrilar el partit des del principi sense deixar opcions al rival.

A l’altra semifinal, l’Espanyol va superar l’Igualada per 1 a 2. D’aquesta manera, OAR Vic i Espanyol es tornaran a veure les cares repetint la final de l’any passat on la victòria es va decantar pel conjunt blanc-i-blau amb un darrer gol a les acaballes del partit. Aquesta temporada els dos equips, primer i segon del grup 2, ja s’han enfrontat a la Lliga. L’OAR Vic va guanyar l’Espanyol a domicili per 0 a 3, mentre que a Vic van empatar a 2. La final es disputarà el proper cap de setmana a Martorell.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els governs europeus rebaixin les exigències d’emissions als cotxes fins al 2035?

En aquesta enquesta han votat 201 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't