La nedadora vigatana Marta González ha començat amb bon peu la seva participació al Campionat d’Espanya absolut d’estiu que es disputa a las Palmas de Gran Canaria.
La nedadora del CN Vic – ETB va aconseguir la medalla de bronze aquest dijous al vespre en la prova de 50 metres lliures femenins. González hi arribava amb la tercera millor marca de la temporada i els pronòstics es van complir.
González va acabar en tercer lloc amb un temps de 26 segons i 78 centèsimes, cinc dècimes pitjor que la seva marca. “És molta distància”, explica González, que arribava amb molèsties a l’espatlla al campionat.
Després d’una temporada exigent amb presència al Mundial de Barcelona, González valora “positivament” el bronze però recorda que “no és una bona marca”. La victòria va ser per a la valenciana Mercedes Peris –que hi arribava amb la millor marca– mentre que la madrilenya Patrícia Castro va ser segona.
La participació de González al Campionat d’Espanya continuarà aquest divendres amb la disputa dels 100 metres lliures i dissabte amb els 200 metres lliures. “Tot i que no he entrenat bé, crec que tinc opcions”, explica González, que aspira a aconseguir la mínima per disputar l’Europeu en els 100 metres, tot i que haurà de rebaixar en gairebé mig segon la seva marca.