QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol

Medalles a l’Europeu de ‘horseball’, amb plata de la selecció masculina

La selecció masculina, amb osonencs i moianesos, va fer-se amb la plata després d’una disputada final contra França

El 9 Nou
26/08/2023
Verona

La selecció estatal de horseball, formada per diversos osonencs i moianesos dels clubs de Malla, Hípic Club GT i el Serrat de Moià, es va penjar la medalla de plata Elit a l’Europeu després d’una gran actuació i no perdre cap partit en tot el campionat.

Va quedar empatada amb França (6·6) en una disputadíssima final, però els francesos es van proclamar campions pel gol-average. L’última jugada del partit va ser polèmica perquè els àrbitres no van assenyalar P1 ni van revisar el VAR.

D’altra banda, la selecció estatal femenina i la Sub·21 també va assolir la plata mentre que la Sub·16 va quedar en tercera posició.

LA PREGUNTA

Creu que el final de la guerra d’Ucraïna és imminent?

12%
88%
En aquesta enquesta han votat 496 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't