Albert López i Lluís Martínez han estat els autors dels gols de la victòria del Manlleu davant el Prat. Però aquest diumenge, gols a banda, el més destacat ha estat la defensa del Manlleu i també el seu porter, Charly Zorrilla, que ha fet que els tres punts es quedessin al Municipal.
Una gran aturada al minut 61 ha permès que el Manlleu acabés la tercera jornada consecutiva sense encaixar cap gol. És a dir, que el Manlleu no ha rebut cap gol en els 270 minuts (més els de temps afegit) que ha disputat fins al moment.
El Manlleu ha dominat la primera part i en els primers minuts ha vist com el col·legiat anul·lava un gol a Adrià Casanova per fora de joc. Katta ha apostat per una defensa molt avançada que el Prat no ha pogut superar en cap moment durant els primers 45 minuts. I és que el primer xut dels visitants no ha arribat fins al minut 43. El Manlleu s’ha avançat al minut 27 després d’una sortida dolenta del porter del Prat que ha tocat la pilota amb el cap a fora l’àrea però el rebot ha anat a peus d’Albert López, que amb un xut ras i col·locat ha marcat sense porter.
A la segona part el Prat ha posat una marxa més, però el Manlleu ha continuat creant perill, sobretot a pilota parada, amb córners i faltes, però l’1 a 0 no es movia. Defensivament, a banda de Charly sota els pals, el Prat es va trobar amb una gran i jove defensa capitanejada per Pol Pous, que ha exercit de líder davant dels davanters pota blava.
El Prat ha disposat d’ocasions, dues d’elles han sortit fregant el travesser, i la més clara, una rematada de cap de Marc Padilla ha fet lluir Charly amb una mà providencial. L’ocasió i la parada han fet reaccionar un Manlleu que ha aprofitat un home de refresc com Lluís Martínez per marcar la sentència en un contraatac. En els últims minuts, el Manlleu ha estat més a prop de fer el tercer que no pas el Prat de marcar el gol de l’honor.