QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Adrià Pericas pateix una caiguda a la primera etapa del Tour de l’Avenir

Es va haver de retirar per una lesió als dits d’una mà

Aquest divendres es tanca al port  La Rosière Espace san Bernardo, a França, una nova edició del Tour l’Avenir, en què competeixen ciclistes Sub23 o en formació just després del Tour.

La cursa juvenil arrencar dilluns passat. Entre les figures destacades, i més després del seu bon paper al Giro d’Itàlia Nex Gen, on va ser setè, hi havia el tonenc Arnau Pericas, que hi corria en aquest cas com a membre de la selecció espanyola.

Amb tot, el ciclista osonenc va tenir la mala fortuna de patir una caiguda a la primera etapa i va haver d’abandonar, lesionat dels dits d’una mà, Va haver de ser trasllat a un hospital per calibrar l’abast de la lesió en un punt especialment sensible per als ciclistes, com són canell i articulacions dactilars.

Aquest contratemps arriba, també, pocs dies després que es confirmés el gran salt de Pericas com a futur ciclista professional de la mà de l’UAE Team Emirates-XRG, on serà company d’equip del considerat millor ciclista del món i flamant campió de l’últim Tour de França, l’eslovè Tadej Pogacdar.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 146 persones.