QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Arnau Aranda i Gisela Carrión s’emporten la primera pujada al Puigsagordi de Centelles

El recorregut van ser 6,5 quilòmetres amb un desnivell de 500 metres positius sobre asfalt

Dissabte passat 104 participants es van atrevir a fer la primera pujada al Puigsagordi, a Centelles. Segons el regidor d’Esports, Jordi Romeu, “aquesta és l’única cursa que coneguem que es fa íntegrament sobre terreny asfaltat o emporlanat, normalment són de muntanya”.

La cursa tenia la sortida al barri dels Casals i pujava durant 6,5 quilòmetres amb un desnivell de 500 metres positius.

El primer que va arribar al turó i per tant guanyador absolut va ser Arnau Aranda (Merrell), amb 27min 30seg; a 17seg va entrar Xavi Tomasa (Ironwill.Pro) i tercer va ser Genís Fernández (Galopaquegalopa).

En fèmines es va imposar Gisela Carrión (Brooks Trailrunners), amb 29min 25seg, seguida de Laia Andreu (CA Vic) i Clàudia Sarrate (BASX), que també va ser la primera local.

El primer local va ser Carles Rodríguez (B4tega)

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 139 persones.