QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Èxit i gran nivell a les primeres 24 Hores de Resistència Slot de Vic

La prova, del Campionat de Catalunya, s’ha celebrat tot el cap de setmana

Dotze hores de velocitat, resistència i corbes són les que es van viure aquest cap de setmana al pavelló firal del Sucre de Vic, on es van disputar per primera vegada a la ciutat les 12 hores de Resistència dins del Campionat de Catalunya.

L’esdeveniment va reunir 120 pilots, dividits en dues curses de 16 equips diferents per dia. Cada esquadra va comptar amb 4 pilots, que s’anaven alternant els rols de conductor, col·locador de cotxes i assistència mecànica.

El torneig va arrencar el dissabte a les set del matí, amb els primers entrenaments, que van iniciar el camí del que seria una cursa molt igualada i competida durant tot el dia.

Prova d’aquesta igualtat és que no es va destacar cap grup i gran part dels equips de la graella van mostrar un bon nivell. “Estem molt contents de com ha anat la jornada, ja que pràcticament no hi ha hagut cap incidència i està sent una bona cursa per a tots els pilots, amb molt poca diferència de voltes entre ells”, deia Eduard Bardolet, del club organitzador.

De la mateixa manera es va viure la jornada de diumenge, on es va veure un ritme més alt i un bon rendiment sobre la pista, complementada per una trobada de cotxes clàssics l’exterior del pavelló, que va atraure més expectació i públic.

“Som aficionats a aquest món i al del motor des dels 12 anys, per això hem vingut, no ens ho podíem perdre”, explicaven Marçal Sánchez i Manel López, provinents de Moià. Tot i això, no tots els visitants eren aficionats directes a l’esport, alguns només venien a animar algun familiar: “He vingut a veure el meu pare, que des de sempre li ha agradat i és el seu hobby, però a mi no m’interessa gaire, soc més de futbol”, reconeixia Joan Perelló.

Després de 24 hores d’exigència i rivalitat sobre pistes, a mitja tarda de diumenge es va anunciar com a equip guanyador el Cric Crac Dreamslot, amb un total de 1.422 voltes al circuit.

Al seu darrere es van classificar Scaleauto Sport, a tan sols dues voltes (1420), i el tercer lloc va ser per a Bude Guatxipei, amb 1.413 voltes.

La poca diferència entre els primers classificats “demostra fins a quin punt la competició ha estat igualada”, amb temps per volta que en la majoria de casos estava entre els 12 i 13 segons, amb diferències de dècimes.

Això vol dir que una sola sortida de pista, amb el que implica de pèrdua de temps per tornar a situar el cotxe sobre el carril, podia representar una pèrdua de tres o quatre segons que ja feia impossible poder remuntar posicions. Emoció i adrenalina al màxim.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 126 persones.