Aquest cap de setmana, Besalú ha acollit la segona fase de la Copa Catalana de gimnàstica artística en les categories Base 6-8 i Escolars E. Tant dissabte com diumenge, el Club Gimnàstic Vic ha tingut presència destacada al podi, confirmant el bon moment de les seves esportistes.
Dissabte va ser el torn de la categoria Base 7M, on l’equip format per Júlia Gurt, Ashley Vives, Chloe Molas, Gala Generó i Magalí Romeu es va proclamar campió, revalidant el títol de la categoria. A nivell individual, Ashley Vives també va brillar amb la primera posició a la general, destacant amb la segona millor nota a potro i la tercera a barra.
La seva companya Júlia Gurt també va pujar al podi amb una tercera posició a la classificació general, després d’aconseguir la millor nota a barra de la competició, consolidant així el domini del club vigatà en aquesta categoria.
Diumenge va ser el torn de la Base 8, amb una nova alegria per al CGVic gràcies a Mariona Manubens, que es va penjar la medalla de plata, mantenint el club entre els millors del panorama català.

Aquesta competició tanca la segona de les tres fases catalanes classificatòries per a la final en les categories Escolars i Base, amb el CGVic situant-se entre els clubs més competitius del circuit.