Les instal·lacions de l’Aurial Pàdel de Vic van acolllir dissabte passat la quarta prova del Circuit Català en Cadira de Rodes, organitzat per la Federació Catalana de Pàdel. Un total de 14 jugadors procedents de les quatre demarcacions, van prendre part en la competició.
Els guanyaddors van ser la parella formada per Pau Martin i José Luis Montoya, que es va imposar a la final a Marc Garcia i Joan Camp amb un marcador de 6-3 i 6-2.
La cita, organitzada per la Federació Catalana de Pàdel, va convertir l’Aurial Pàdel Vic en epicentre del pàdel inclusiu durant tota la jornada. Els partits van destacar tant pel nivell esportiu com per l’ambient de companyonia entre jugadors i públic.
La propera cita i última del Circuit serà el proper 15 de novembre, al Padelarium, de Gavà. també a la demarcació de Barcelona. La temporada culminarà amb el Màster, els diumenges 7 i 14 de desembre.
Jornada solidària pels malalts d’Alzheimer
D’altra banda, el mateix cap de setmana les instal·lacions d’Aura Pàdel Vic també van ser escenari d’una jornada solidària amb la participació del grup Roquet. Més de 100 persones hi van prendre part, en un matí de pàdel i esmorzar que va combinar esport i oci amb un objectiu benèfic.

Gràcies a la iniciativa es van recaptar més de 2.000 euros, que el grup destinarà a l’Associació de Familiars i Malalts d’Alzheimer d’Osona.