QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Set nedadors i nedadores d’Osona busquen la classificació per a l’Europeu de Polònia

Del 13 al 16 de novembre es disputa a Barcelona el Campionat d’Espanya absolut Open P25

El 9 Nou
13/11/2025
Barcelona

Set nedadors i nedadores d’Osona participen des d’aquest dijous i fins diumenge, i en representació de quatre clubs diferents, al Campionat d’Espanya absolut Open P25 – Astralpool, que se celebra a la Piscina Nova de l’Escullera del Club Natació Barcelona.

La competició, una de les més importants del calendari estatal, servirà per definir la selecció espanyola que competirà a l’Europeu de piscina curta, que s’ha de disputar de l’1 al 7 de desembre a Lublin (Polònia).

D’acord amb els criteris de selecció de la Federació Espanyola de Natació, només obtindran el bitllet per a l’Europeu els esportistes que aconsegueixin la mínima i acabin entre els quatre primers de cada prova.

Osona, en concret, hi serà representada per Eudald Tarrats i Roger Vilamala (CN Sabadell), Carla Tarrats i Ivet Macià (CE Mediterrani), Eric Casals (CN Barcelona) i Bruna Clavell i Pol Mora (CN Vic-ETB).

Els nedadors afronten la cita amb l’objectiu de millorar marques i consolidar el bon moment de la natació osonenca, que tornarà a tenir presència en una competició d’alt nivell estatal.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la prohibició de les xarxes socials als menors de 16 anys?

En aquesta enquesta han votat 686 persones.