QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Pòquer de Tina Bes a Ulldeter

Samuel Dávila es va emportar la victòria en la Marathon de la Trail Ulldeter més multitudinària de la història

Rècord de participació amb més de 1.200 atletes a la Trail Ulldeter que es va disputar aquest diumenge a la Vall de Camprodon. Com és habitual la competició es va dividir en diverses curses amb distàncies de 44, 24 i 13 quilòmetres, respectivament. També es va córrer la modalitat de 3×3.
Samuel Dávila es va posar al capdavant de la Marathon des del principi i es va acabar imposant amb un temps de 4h 29min 50seg. Genís Zapater i Diego Arroyo van arribar junts i van compartir la segona posició. En categoria femenina Tina Bes va tornar a guanyar aconseguint, d’aquesta manera, el pòquer de victòries a Ulldeter. Bes, que va anar de menys a més durant la cursa, va completar la prova després de córrer 5h 40min 44seg. Ona Sociats va ser segona i la balear Sara Sanante, tercera.
En la modalitat 3×3 de relleus els millors van ser la tripleta masculina formada per Marc Traserra, José Barros i David Rovira, amb 4h 17min 25seg, mentre que la mixta, Ivet Figueras, Sergi Aureli Villegas i Ruben Moreno, va fer 5h 22min 02seg.
Jordi Vallès, amb 2h 17min 56seg, es va imposar en la modalitat Trail (24km), la més multitudinària. Rubén Hernández i Lluís Aguilà el van acompanyar al podi. En fèmines, la victòria va ser per a Núria Gil, amb 2h 44min 10seg. Anna Rovira va ser segona i Caitlin Fielder, tercera. Arnau Aranda va guanyar per tercera vegada l’Express (13km) amb 1h 12min 53seg. Jordi Baixés i Pau Torrent van ser segon i tercer, respectivament, mentre que Airina Guillen va guanyar la prova femenina amb 1h 28min 53seg. Maria Vinyet Noguer i Jenny Arasil també van pujar al podi.
La prova de Camprodon va servir per decidir els campions de la Buff® Mission x3 d’enguany després de la disputa de tres proves (Trail Cap de Creus, Trail de Catllaràs i Trail Ulldeter). Albert Llonch i Ona Sociats s’han imposat en Marathon; Jordi Vallès i Raquel Bosch han guanyat en Trail, i Arnau Aranda i Airina Guillen han estat els campions en la distància Express.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 384 persones.