QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Roncato deixa el Patí Vic

Ho anuncia el president del club, Miquel Altimiras, en un comunicat penjat a la pàgina web del club. Altimiras agraeix els vuit anys de col·laboració de Roncato i, concretament, la vigatanitat de la família Raurell, representants de la marca italiana a l’Estat.


El 9 Nou
26/04/2012

El mateix Altimiras reconeix que la col·laboració amb Roncato ha coincidit amb els vuit anys més exitosos de la història del Patí Vic, tot i que des de l’espònsor s’hagi mirat, segons el president, “sempre mes enllà de la competició, i valorar que també és un servei a la ciutat”.

Comunicat de la presidència del CP Vic

COMIAT RONCATO

Desprès dels vuit anys mes exitosos de l’historia del Club Patí Vic, ha arribat al seu final, la col·laboració entre el prestigiós fabricat de maletes RONCATO i el nostre primer equip de hoquei patins.

Vuit anys son moltissims anys per qualsevol sponsor esportiu, i certament no hauria estat possible, sense la especial sensibilitat que la família Raurell ha tingut sempre envers el nostre projecte esportiu. I sobretot pel seu tarannà vigatà, que els ha fet mirar sempre mes enllà de la competició, i valorar que també és un servei a la ciutat.

Des del Club que m’honro en presidir, només puc tenir paraules d’agraïment, i una certa nostàlgia per l’amic que se’n va. La seva important ajuda m’ha permès a mi i a tots els simpatitzants, gaudir de 6 finals de Copa del Rei, 2 finals europees, 4 finals de la supercopa, infinitat de partits amb els millors equips del mon, etc, etc. Però sobretot m’ha permès sentir-me orgullós de ser vigatà, per tota la geografia europea on l’esport ens ha portat.

Per totes aquestes coses i per moltes mes, el Club Pati Vic vol desitjar a la marca RONCATO els major èxits empresarials, i deixar testimoni que el seu nom anirà associat per sempre, a la etapa més brillant que el Club ha tingut, fins ara.

Miquel Altimiras i Bancells
President Club Patí Vic

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 339 persones.