QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Sense sort ni encert

El Manlleu li manca encert, fa un pal i un travesser, i acaba perdent per 2 a 0 al camp del Castelldefels

El Castelldefels estrenava nou entrenador, que va veure el partit des de la graderia. Miguel Motoso va debutar amb victòria davant un Manlleu negat a porteria. Un gol molt matiner quan tot just s’havien jugat quatre minuts, va encarrilar la victòria local, en un partit en el que el conjunt de Luis Gallego no va tenir ni sort ni encert.

Els locals van sortir més forts i després del gol que va arribar en una assistència des de la banda de Maldonado que Villaverde va transformar, es van bolcar a la porteria de Charly, que abans dels 10 minuts va evitar el segon gol dels locals. Van ser els pitjors minuts d’un Manlleu que no es trobava còmode damunt del terreny de joc i que a més, perdia a Pol Pous per lesió. A poc a poc el conjunt de Luis Gallego va començar a trepitjar la porteria del Castelldefels amb un Rafel Roger que va intentar més d’una assistència però no va trobar cap rematador. Els locals també haurien pogut fer el segon gol en més d’una ocasió però va ser el Manlleu qui va tenir més a prop l’empat a les acaballes del primer temps. En el minut 38 Toni Rossell va enviar la pilota al pal després d’una centrada de Nil Capdevila. Tres minuts més tard i a la sortida d’un córner, Muro no va marcar per molt poc i en el minut 43, Rafel Roger enviava un gran xut al travesser. El Manlleu mereixia l’empat però el gol es va resistir.

A la segona part, el Manlleu va ser superior però no va disposar d’accions clares de perill. Amb una gran labor defensiva ja iniciada en el primer temps, els de Gallego van fer un pas endavant en atac. Només tornar dels vestidors, Albert López va xutar massa alt. El Manlleu dominava però, com a la primera part, no trobava la millor opció en atac. En el darrer quart d’hora, el Castelldefels es va tancar al darrere i buscava contraatacs per buscar el segon.

El Manlleu continuava sense poder superar la defensa local i en un contraatac, a cinc minuts pel final, el Castelldefels va fer la sentència. Un gol de Gibert que va rematar sol des de la frontal de l’àrea, imparable per Charly, va tancar el partit.

LA PREGUNTA

Creu que la guerra a l’Iran s’acabarà aviat?

En aquesta enquesta han votat 146 persones.