QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol

Torneig de pàdel al Tennis Vic a benefici de Sant Tomàs

La recaptació es destina a fomentar hàbits saludables entre les persones ateses

El 9 Nou
16/10/2024
Vic

Les instal·lacions del Tennis Vic acolliran entre el 25 i del 27 d’octubre el tercer torneig de pàdel benèfic per a Sant Tomàs. La recaptació es destinarà íntegrament a fomentar els hàbits saludables de les persones ateses i a millorar d’aquesta manera la seva qualitat de vida.

Les inscripcions, que es tanquen aquest dijous, preveuen fins a un màxim de 120 persones entre les categories B i C, masculina i femenina i una d’iniciació que serà mixta per aquelles parelles vinculades a l’entitat que facin pàdel durant l’any o aquelles parelles que comencin amb l’esport.

Les inscripcions són limitades i s’inclou un regal de benvinguda, premis importants pels guanyadors i guanyadores i sortejos per tots els participants.

Més d’una desena d’empreses i institucions donen suport a aquesta iniciativa que vol convertir-se en una cita anual de l’esport accessible, inclusiu i saludable a la comarca.

Amb els beneficis que es van recaptar en l’edició de l’any passat es van poder realitzar més d’una desena d’activitats destinades a les persones ateses per Sant Tomàs.

Per exemple, una masterclass d’spinning inclusiva amb més de 150 persones, sessions de teràpia aquàtica, disposar d’un carril propi a la piscina per fer natació de manera regular, tallers d’hàbits saludables i de relaxació, sessió de jumping en un centre especialitzat i una jornada esportiva amb esmorzar.


LA PREGUNTA

Creu que Carlos Mazón ha de dimitir com a president de València?

91%
9%
En aquesta enquesta han votat 218 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't