En un camp molt petit i davant un rival tancat al seu propi camp, el Vic Riuprimer REFO ha estat incapaç de marcar. Tampoc ha encaixat cap gol d’un CD Ebro que no ha passat del mig del camp i d’aquesta manera ha sumat el cinquè empat de la temporada.
El conjunt osonenc ha dominat, ha tingut la possessió de la pilota però li ha faltat fluïdesa en atac: “Hem estat bé però no hem disposat d’accions clares”, explicava el tècnic, Christian Donaire, després del partit. A davant s’ha trobat un equip que li ha cedit la pilota esperant les seves accions per sortir al contraatac o disposar d’alguna acció de pilota aturada com faltes o córners, que no han arribar. I és que el rival pràcticament no ha sortit del seu propi terreny de joc. “Ho hem intentat, però no hem generat”, comentava Donaire, que assenyalava que “hem estat molt còmodes en defensa però en atac ens ha costat”.
I és que a la primera part, tot i dominar, el Vic Riuprimer no ha xutat entre els tres pals. L’ocasió més clara ha estat una centrada que Núria Sala ha fregat amb el cap i la pilota ha sortir rascant el pal. A la segona part les locals encara s’han tancat més al darrere. El Vic Riuprimer ha intentat entrar a l’àrea de l’Ebro per fora per buscar més avantatge, però ha continuat el desencert.
El Vic Riuprimer ho ha provat amb xuts des de la frontal, de córners, en atacs de dos contra u i amb centrades, però cap de les ocasions anava entre els tres pals. Les osonenques no s’han adaptat en un camp molt petit i a la segona part tampoc han generat ocasions clares per desfer l’empat davant un equip molt defensiu que esperava els atacs de les visitants.
Al final, el marcador no s’ha mogut i el Vic Riuprimer es manté en dinàmica ascendent, mantenint la porteria sense encaixar cap gol i sumant un punt que li permet mantenir-se a la part alta de la taula amb 14 punts. El Vic Riuprimer intentarà fer bo l’empat amb una victòria el proper diumenge davant el Valdefierro.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't