QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Vic i Voltregà començaran l’OK Lliga contra Liceo i Barça

El Vic i el Voltregà començaran l’OK Lliga, el 12 d’octubre, contra els dos màxims favorits al títol final. El Vic rebrà el Liceo, el vigent campió, a l’Olímpic, i el Voltregà el Barça a l’Oliveras de la Riva.


El 9 Nou
02/09/2013

Divendres es va fer el sorteig que ha emparellat els dos equips osonencs, en el derbi, pel 2 de novembre, a Vic.

El Voltregà ha estat el més matiner a començar la pretemporada i des de dilluns de la setmana passada la plantilla ja entrena a les ordres de Ricard Ares. El conjunt de Sant Hipòlit s’ha reforçat amb dos jugadors: Dani Rodríguez i Tirso Gómez, en una temporada que suposa el retorn de l’equip a les competicions europees, on disputarà la CERS. Ricard Ares. El Voltregà va acabar en vuitena posició a l’OK Lliga la temporada passada, després d’uns anys en què l’equip lluitava fins a l’última jornada per la permanència.

El Vic, en canvi, comença la pretemporada aquest dilluns. A l’OK Liga femenina, que comença el 5 d’octubre, el Voltregà jugarà contra l’Igualada a la primera jornada i el Manlleu davant l’Alcorcón.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 302 persones.