Elisabet Vallbona
Després de la derrota de la setmana passada contra el SESE, el CB Vic-UVic ha rebut aquest vespre el cuer, el Joventut de Badalona a qui ha guanyat per un contundent 103 a 59.
El partit ha començat amb un ritme frenètic a una i altra banda, amb els dos equips amb ganes de tenir la pilota i atacar ràpid. Aquesta dinàmica s’ha mantingut durant tota la primera part, tot i que han estat els vigatans qui s’han sabut imposar en el joc, tot i l’arbitratge, que en alguns moments del joc han permès molts contactes.
Al segon quart, el Vic ha incrementat la intensitat defensiva i això ha provocat errors en el joc ofensiu de la Penya. A més, els locals han trobat bones opcions de penetració, de manera que de mica en mica han pogut anar agafant més avantatge en el digital. Així s’ha arribat al descans amb un 45-29 favorable al conjunt vigatà.
A la represa, els vigatans han sortit a pista portant la batuta del joc, i han acabat de trencar el partit amb un clar 37-13, deixant sense cap mena d’opció de remuntada un Joventut de Badalona mancat d’idees.
Tot i que els visitants han intentat lluitar fins al final, el Vic, molt sòlid en defensa durant tot l’últim quart, i amb un joc alegre a nivell ofensiu, ha aconseguit endur-se una victòria reparadora després de dues derrotes consecutives. El resultat final del matx ha estat un contundent 103 a 59.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't