QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Victòria ‘in extremis’ del Vic Riuprimer davant el Cabrils

Els osonencs guanyaven 3 a 0 a la mitja part però els visitants han aconseguit empatar a la segona

El 9 Nou
10/11/2024
Vic

Esteban González

Un gol d’Èric Gómez en el temps afegit ha permès al Vic Riuprimer sumar els tres punts davant el Cabrils.

Els osonencs, que han jugat a Vic per les obres al camp de Santa Eulàlia de Riuprimer, han començat molt forts i a la mitja part guanyaven per 3 a 0.

Sergi Puig ha obert el marcador al quart d’hora de joc en finalitzar una jugada per banda esquerra. A la mitja hora de partit, Veli, de cap, ha rematat una falta llançada des del mig del camp i just abans del descans, Sadurní, també de cap, ha fet el 3 a 0 que semblava que deixava el partit sentenciat.

Però a la segona part els visitants han aconseguit l’empat, tot i jugar amb inferioritat numèrica. Un llançament des de la frontal, una rematada de cap i un tir des de fora l’àrea han posat l’empat a 3. Un xut creuat d’Èric Gómez en el darrer sospir ha posat el definitiu 4 a 3 al marcador.

El partit ha començat tres quarts d’hora tard per la pluja caiguda a l’estadi Hipòlit Planàs amb un terreny de joc que li ha costat absorbir l’aigua acumulada.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 537 persones.