Fins a vuit medalles van aconseguir els nedadors osonencs que van participar de l’1 al 4 de juliol en els campionats de Catalunya de natació Infantil disputats a la piscina Sylvia Fontana de Tarragona.
Roger Vilamala, del Natació Club Centelles, va aconseguir el subcampionat de Catalunya en els 100m i els 200m papallona. També va participar en els 50m lliures i els 200 esquena. Toni Ramos, del Natació Club Torelló, també va aconseguir el subcampionat en els 200m lliures, mentre que el seu company d’equip Pol Mora va ser subcampió en els 400 i els 800m lliures.
Ramos també va aconseguir la medalla de bronze en els 100, 400 i 800m lliures; Mora va fer bronze en els 1.500, i Jana Gil, també del NC Torelló, en els 100 i 200 braça. A banda de les medalles aconseguides, els representants del Centelles, Torelló i del CN Vic ETB també van aconseguir altres bons resultats, estant entre els deu primers en la majoria de competicions. Des del NC Torelló també es van fer 12 rècords del club tancant uns molt bons campionats pels clubs osonencs.