QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

ERC-JpT de Torelló aprova en solitari i amb l’abstenció de Junts un pressupost de 23,8 milions

La CUP i el PSC hi van votar en contra

Les obres del Club han de finalitzar l’any que ve. Aquests dies s’ha notat un canvi substancial en l’execució amb l’enderroc de la paret que separava aquest equipament dels jardins Vicenç Pujol. El futur centre cultural que s’hi vol fer té un cost de 3,8 milions i un i mig està inclòs al pressupost d’aquest 2024. És la partida més alta dels 8 milions que es destinen a inversions, i la segueixen 750.000 euros per a la reforma del teatre Cirvianum, mig milió per al mercat municipal o mig milió més per al projecte i la primera fase de l’avinguda Pirineus. Formen part dels comptes que va aprovar aquest dilluns el ple municipal. Un pressupost de 23,8 milions, una xifra un 7,2% més alta que l’any passat però marcada per l’entrada de nou de  la llei d’estabilitat pressupostària i l’augment del cost dels subministraments.

El govern republicà va aprovar els comptes amb l’abstenció de Junts i els vots contraris de la CUP i el PSC. Tot i això, l’aritmètica del ple, en què faltava un regidor de la CUP, després de la renúncia delnúmero 2, Joan Cunill,  per motius personal, hagués permès a ERC aprovar-lo en minoria amb el vot de qualitat de l’alcalde.

Les inversions també preveuen, entre d’altres 300.000 euros per la rehabilitació de la nau de carrossaires, la mateixa quantitat per a refer carrers i places; la implamentació  del carril bici o el projecte de remodelació de la plaça Joanot Martorell.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la posició del govern espanyol sobre la guerra a l’Iran?

En aquesta enquesta han votat 414 persones.