Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha presentat avui, en el marc de la Fira de la Muntanya de Vic, les novetats de la temporada d’hivern 2025-2026 i la nova marca PIRINEU365, que agrupa les seves sis estacions d’esquí i muntanya —La Molina, Vall de Núria, Vallter, Espot Esquí, Port Ainé i Boí Taüll— sota una mateixa identitat.
Amb aquesta nova marca, FGC Turisme vol impulsar una estratègia comuna que aposta per un turisme més sostenible, accessible i actiu durant tot l’any, amb l’objectiu de consolidar el Pirineu com una destinació viva i oberta els 365 dies.
En el marc de la fira, FGC compta amb un estand propi on presenta l’oferta d’activitats, serveis i novetats de cada estació, així com dues experiències immersives que permeten viure l’emoció de l’esquí sense neu: una simulació de realitat virtual 360º i un simulador d’esquí interactiu per a tots els públics.
Com a gran novetat s’ha presentat el nou suport FlexiPass, que permet esquiar a qualsevol de les seves estacions per 15 euros l’any anunciant també també el nou portal web i l’aplicació mòbil PIRINEU365
Amb aquestes novetats, FGC Turisme reforça el seu compromís amb la innovació i el desenvolupament del territori, posicionant el Pirineu català com un referent del turisme de muntanya durant tot l’any.