Al cor de les Corts i a poc més d’un quilòmetre del Camp Nou, Jordi Farré ha donat a conèixer la seva campanya Nou Impuls Barça per presentar-se a les eleccions a la presidència del FC Barcelona. L’acte va permetre conèixer alguns membres del que seria l’equip directiu d’aquest empresari resident a Taradell i també algunes pinzellades del seu programa.
Josep Triadó seria vicepresident i responsable de l’àrea econòmica; Joan Soler, de l’àrea esportiva; Siscu Pujol, de l’àrea institucional, i Carla Teixidó, de l’àrea social. A més a més, Alexandra Bogunyà seria responsable de l’esport femení i es convertiria en la membre de la junta directiva del FC Barcelona més jove de la història, amb només 24 anys.
La seu de la campanya Nou Impuls Barça, ubicada al carrer Numància 63, vol ser un lloc de trobada del precandidat a la presidència del FC Barcelona, Jordi Farré, amb tota la massa social culer. Les portes estaran obertes cada dia de les 10h del matí a les 8h del vespre i hi podran acudir tots els socis i sòcies que vulguin conèixer el seu projecte i vulguin registrar la seva signatura. Durant tres dies, els que ho facin seran obsequiats amb un tatuatge o una pizza.
Durant la campanya de recollida de signatures es portaran a termes diferents activitats com un concurs entre els socis pel disseny de la samarreta de la temporada vinent, un campionat de futbolin, activitats de jocs infantils de futbol i bàsquet, tatuatges o el kit de la remuntada, entre altres. Durant els pròxims dies Nou Impuls Barça informarà, a través de la seva web oficial, del llistat de locals disponibles per recollir signatures arreu del territori i de l’Estat espanyol.
La seva campanya porta per nom Nou Impuls Barça i té 9 punts clau: La realització d’una auditoria de la gestió anterior i la implantació de manera urgent d’un nou pla econòmic; el foment de la participació continuada dels socis en les decisions del club; el reforç del compromís i el control de directius i alts executius amb l’obligació de fer declaracions de béns anuals per augmentar la transparència en la gestió; la creació d’una marca pròpia de roba, amb part de la producció a Catalunya, i amb acord de partnership amb una marca global; l’oferiment d’un acord de patrocini amb la marca Catalunya, amb la participació d’institucions, associacions i empreses privades; el reforç de de la Masia com a motor esportiu i econòmic i la integració més sovint els seus jugadors en la dinàmica del primer equip; evitar riscos financers en el desenvolupament de l’Espai Barça i la redefinició de manera efectiva i realista; retribució al soci en forma de descomptes en funció dels objectius esportius aconseguits, de la mateixa manera que es fa amb jugadors i treballadors, i nou impuls a les seccions existents i a l’esport femení, tot assegurant la seva rendibilitat al marge del futbol masculí.
“Volem fer un Club obert, que tothom hi pugui accedir. Els socis se sentiran, de debò, propietaris del FC Barcelona. Protagonitzarem la Gran Remuntada, volem recuperar allò que va ser el Barça. Durant la nostra història hem sofert moments molt crítics, però entre tots sempre hem sigut capaços de capgirar la situació. Som la candidatura dels fets i no de les paraules. Ja ho hem demostrat amb la moció de censura”, assegura Farré que també afegeix que “en la situació econòmica tan complicada que hi ha, apostarem per la Masia, que és la clau. La nostra candidatura és l’única que representa el canvi. Cal tancar el cicle 2003-2020”. L’empresari que resideix a Taradell i té negocis a Osona també creu que “Messi s’ha de quedar perquè és part del club. La imatge de Barça i Leo han d’estar unides per sempre i oferir-li un projecte il·lusionant. Messi és culer i esperarà que arribi la nova directiva amb un nou projecte. Necessita il·lusió, com el club, que està trist. Vull que es quedi i que sigui part del futur. M’atreviria a dir que si guanyem les eleccions, serem capaços de motivar-lo i l’endemà renovarà”.
{{ comment.text }}