QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

La cuina més altruista

Quatre projectes de Càritas, Fundació Josep Comas, Casal Claret i Fundació MAP es beneficiaran de la setena edició de La Vetllada, que aquest any es desdobla. La primera sessió el proper 13 de juny

“Fer xarxa”, promogut per Càritas per ajudar els joves en situacions complexes; “Mirades felices”, que impulsa la Fundació Josep Comas per atendre col·lectius vulnerables; “Dones amb beca econòmica”, ideat pel Casal Claret per fer costat a dones amb alt risc d’exclusió social, i “Mecenatge terapèutic per a infants i joves”, de la Fundació MAP del Ripollès i que permet que famílies necessitades puguin accedir a recursos de psicologia, logopèdia o reforç escolar. Són els quatre projectes, dels 17 que es van presentar, que es podran beneficiar d’una nova edició, la setena, de La Vetllada, una proposta que suma gastronomia i altruisme de la mà de l’associació Cuiners Solidaris d’Osona, el Ripollès i la Selva.

Com a novetat d’enguany, la proposta es desdobla en dues sessions, una a l’estiu al Pati de l’Ós del Seminari, i l’altra a la tardor, al recinte firal del Sucre. Aquesta primera vetllada tindrà lloc el proper 13 de juny. L’objectiu és servir 15 tapes per a 400 comensals, que hi faran un donatiu de 35 euros (a banda de la possibilitat de fer-se soci solidari, amb un import de 150 euros). Les entrades ja es posaran a la venda a partir del proper dimarts, 28 de maig, a través del web .

Durant les sis edicions anteriors de La Vetllada, que ha recorregut diferents escenaris, el col·lectiu ha aconseguit recaptar més de 70.000 euros, que s’han pogut destinar a una quinzena de projectes que lluiten contra la pobresa i l’exclusió social.

LA PREGUNTA

Quina valoració fa la de la visita del papa?

En aquesta enquesta han votat 814 persones.