QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

La plaça Major de Vic, escenari de la cantada de caramelles

La Corall Xicalla va cantar amb l’acompanyament dels Eixerits de Gurb

Damunt el trenet arribaven a la plaça Major els caramellaires de la coral Xicalla de Vic, a punt per gaudir d’una nova jornada de la cantada de caramelles de Pasqua. I un cop a l’escenari i sota l’atenta mirada del públic, era moment de cantar. La participació, ben diversa. “Des del més petit que té quatre anys fins als més grans, que gairebé en tenen vuitanta”, concretava la directora de la Coral Xicalla de Vic, Roser Pugès.

El grup va aprofitar per reivindicar la necessitat de preservar costums populars com la cantada de caramelles, tradició i patrimoni en molts pobles de Catalunya. “És una manera de desconnectar, de gaudir, de fer país, de fer cultura, de conèixer el que és propi”.

I per acompanyar les caramelles, no van poder faltar les corrandes. La jornada va comptar, com ja és habitual, amb el suport dels Eixerits de Gurb, que van acabar d’aportar el toc festiu a la trobada.

LA PREGUNTA

Creu que és beneficiosa l’expedició a la lluna?

En aquesta enquesta han votat 101 persones.