QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

La UVIC-UCC celebra la primera jornada dedicada a l’Activitat Física i Salut Laboral

La jornada combina ponències, presentacions i taules de debat entre d’altres accions per promocionar l’activitat física en l’àmbit laboral

Sota el lema “Transformant l’evidència en pràctica”, la Universitat de Vic ha acollit avui la primera Jornada dedicada a l’Activitat Física i Salut Laboral. L’esdeveniment, coincidint amb la setmana del Dia Mundial de l’Activitat Física i de la Salut, ha portat diverses activitats per fomentar l’activitat física en l’àmbit laboral i la reducció del sedentarisme. La Casa de Convalescència i el Paranimf ha estat la seu on s’ha celebrat aquesta jornada.

La jornada s’ha desenvolupat des de les 8.30 h i fins a les 16 h i ha combinat ponències en català i en anglès, presentacions de projectes europeus i regionals, taules de debat entre d’altres accions per promocionar de l’activitat física en l’àmbit laboral.

La primera ponència ha estat a càrrec de Rafel Panadès, cap del Servei de Coordinació d’Actuacions de Salut Laboral de l’Agència de Salut Pública de Catalunya, parlant sobre els reptes i les actuacions en prevencions de riscos laborals a Catalunya.

La jornada l’organitzen el grup de recerca GREAF de la UVic-UCC, l’IRIS-CC i la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar. La innauguració ha estat a càrrec d’Eva Espasa, vicerectora de Recerca i Transferència de Coneixement de la UVic-UCC, i Anna Puig, coordinadora del GREAF de la mateixa universitat.

L’esdeveniment, amb projecció de futur, l’ha conclòs Marina Geli, coordinadora del Centre d’Estudis Sanitaris i Socials de la UVic-UCC amb una bona valoració de la primera data.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 253 persones.