Una setantena de joves actors de quatre grups catalans de teatre amateur van participar divendres i dissabte en el Manlleu Actua, la trobada que cada any els reuneix i que organitza la Fundació Antiga Caixa Manlleu.
La formació i les posades en escena es van combinar durant les dues jornades, que van començar amb un taller de tècniques de clown a càrrec de la manlleuenca Marta Sitjà divendres, adreçat als estudiants de centres de Manlleu i de la Fundació Albir.
Els participants en la trobada van representar els seus muntatges en sessions de matí i tarda al Teatre Municipal.
Entre ells hi havia el Teatre Centre de Manlleu, amb 180º i Escènic Vic, amb Web, el musical. També hi participaven els grups del Kursaal de Manresa i La Teatral del Masnou.

El Manlleu Actua d’enguany es va acabar dissabte a la tarda a la plaça de Fra Bernardí amb l’espectacle Ambicions, protagonitzat per la mateixa Marta Sitjà.
{{ comment.text }}