Calaix Vic engega la campanya de Nadal Segons l’Ajuntament, encendre els llums de nadal costarà uns 30 euros al dia Guillem Rico 30/11/2023 Afegeix-nos com a font preferida a Google L’arbre de Nadal, de 15 metres d’alçada, ja és a la plaça Major de Vic. Ahir al matí hi estaven col·locant ja els llums que s’encendran aquest divendres a la tarda. Es posaran en marxa… Contingut exclusiu per a subscriptors Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't Inicia sessió Registra't Plaça Major de Vicarbre de Nadal Notícies relacionades Quan la comèdia es barreja amb la identitat sexual i de gènere El 9 Nou Crida festiva (però cívica) Miquel Erra “El primer any ja va ser un ‘boom’ espectacular” Miquel Erra Rafa Isaac Muntadas LA PREGUNTA Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades? Sí No En aquesta enquesta han votat 707 persones. Vota Les + vistes “Si quan estava fent el Tour m’haguessin dit que un dia passaria pel meu poble, no m’ho hauria cregut” Una ‘capella sixtina’ a Vic Comissen en una hípica d’Olot dues eugues de Taradell Bon Preu dona per resolta la incidència que ha provocat faltes de producte en alguns supermercats Pascual readmet vuit treballadors acomiadats de la planta de Gurb però manté el calendari de tancament “No és canviar el costum, sinó adaptar per incloure i respectar” Un ferit crític per un accident entre dos camions a Coll de Ravell Comencen les obres del segon tram de la variant de Sant Miquel de Balenyà, que ha d'estar l'estiu de l'any que ve Cauen 46.000 euros de loteria a Torelló i 6.000 a Manlleu El pas del Tour obligarà diverses empreses a fer festa el 6 de juliol