Els avantatges de ser famós
Llegeixo a EL 9 NOU que Ronald Koeman va ser dilluns passat a Osona. Desconec si hi ha algun jugador osonenc que li agrada o si busca casa per aquí per si algun dia entrena el Manlleu o el Vic. En aquest món del futbol ja no es pot descartar res. Però vaja, una cosa sí sabem: Koeman va venir per comprar-se un cotxe nou.
Els futbolistes o entrenadors d’un equip com el Barça està clar que econòmicament no es poden pas queixar. Tenen un molt bon sou i malgrat que el club no està en una situació econòmica molt brillant que diguem saben que tenen força assegurat anar cobrant cada mes. I per si això no fos suficient, a més tenen molts més avantatges.
Si seguiu a les xarxes socials algun jugador o les seves parelles, anireu veient com de tant en tant es mostren agraïts perquè tal marca o tal empresa els ha fet arribar algun dels seus productes. Ja us ho podeu imaginar, els hi han regalat. Poques publicitats poden ser més efectives que veure que, per exemple, Antonela Roccuzzo, la dona de Leo Messi (més de 13 milions de seguidors a Instagram), consumeix un determinat producte.
Desconec si a Koeman a Gurb li van regalar el cotxe, li van fer un preu especial o si va pagar el mateix que pagaria qualsevol altre ciutadà. Però ell també és un beneficiat d’aquesta mania que té molta gent de regalar als qui més tenen. Sí, ja ho sé que això els dona més publicitat, però què carai, a vegades també es podrien recordar dels pobres les grans marques, no?