Jordi Sunyer | 13:53
Opinió

Soc poc de Mundial, però si és per celebrar les trompades de la selecció del país veí aquí m’hi trobaran sempre

Que visquin els homes i dones del Cap Verd

Després de l’empatx de papa aquesta setmana toca sobredosi de Mundial de futbol. Per als que no ens interessa gens una competició on juga tothom menys la nostra selecció, però, la gran notícia d’aquests darrers…

Contingut exclusiu per a subscriptors

Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't