Un derbi que es trobarà a faltar
Aquest diumenge ha acabat oficialment la temporada regular de l’OK Lliga, que també ha posat fi a la temporada dels primers equips masculins del Vic i el Voltregà. Ja no tenen cap partit per jugar:…
Contingut exclusiu per a subscriptors
Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't