Xavier Bardolet | 19:45
Opinió

La retrobada del Vic i el Voltregà només haurà durant una temporada. I a tots dos se’ls ha de reconèixer el mèrit d’haver-la competit amb factors que no els han ajudat en res a viure una temporada tranquil·la

Un derbi que es trobarà a faltar

Aquest diumenge ha acabat oficialment la temporada regular de l’OK Lliga, que també ha posat fi a la temporada dels primers equips masculins del Vic i el Voltregà. Ja no tenen cap partit per jugar:…

Contingut exclusiu per a subscriptors

Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't