QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM
Actualitat

La meitat de desplaçaments de Torelló són amb cotxes amb una sola persona

El 9 Nou

Quasi la meitat dels desplaçaments que es fan a Toreló són amb cotxe i on només hi va el conductor. A l’altra cara de la moneda s’hi situen els desplaçaments amb transport públic, que no arriben al 2%. Són dades de la diagnosi del Pla de Mobilitat que s’està elaborant i que es va presentar ahir.