La Guàrdia Urbana de Vic redueix a la meitat els ingressos per multes de trànsit
L’Ajuntament de Vic està ingressant la meitat en multes del que ho havia fet en els últims anys. No perquè la indisciplina dels conductors hagi minvat, sinó perquè des que va accedir al càrrec la nova cap de la Guàrdia Urbana s’han donat ordres que s’atenuï la pressió per posar multes.