Grans resultats dels gimnastes osonencs al campionat d’Espanya
L’equip de Via Olímpica 2 del Club Gimnàstic Vic guanya la medalla d’or a la competició disputada a Pamplona
L’equip de Via Olímpica 2 del Club Gimnàstic Vic guanya la medalla d’or a la competició disputada a Pamplona
S’han desmantellat un total de cinc plantacions. La sequera ha tingut efectes en el seu creixement