Usuaris de l’R3 reclamen que es posi de nou en servei el tram Ripoll-Puigcerdà el pròxim dilluns
La plataforma ‘Perquè no ens fotin el tren’ critica que es mantinguin encara els tres autobusos al dia com a alternativa
La plataforma ‘Perquè no ens fotin el tren’ critica que es mantinguin encara els tres autobusos al dia com a alternativa
Ho ha anunciat la consellera Alba Vergés en una roda de premsa aquest migdia