Denuncien un conductor que quadruplicava la taxa d’alcoholèmia
La Guàrdia Urbana de Vic va enxampar dos conductors més que la triplicaven
La Guàrdia Urbana de Vic va enxampar dos conductors més que la triplicaven
Durant els darrers anys s’ha convertit no només en un espai de lleure natural amb barbacoes on cuinar, sinó també en un espai que alguns conductors aprofiten per fer canvis d’oli dels seus vehicles