“Em van dir: ‘negre de merda, ves-te’n al teu país’ i em van pegar”
Un veí de Sant Quirze denuncia una agressió racista en un aparcament del poble
Un veí de Sant Quirze denuncia una agressió racista en un aparcament del poble
Plegaran coincidint amb el desè torneig del Bisaura que s’organitza des del club per Setmana Santa